آندیاآندیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

دختر گل مامان صفورا و بابا وحید

دختر مامان صفورا و بابا وحید

1394/2/30 12:15
نویسنده : صفورا
289 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام عشق مامان و بابا دخترم الان که دارم مینویسم تو 3 سال و 4 ماه هست عشقم خیلی الان خوشگل و ناز شدی شبیه بابا وحید شدی عشقم بابات خوشگه دیگه وای خیلی وقته مطلب نذاشتم آنقدر چیزای زیادی دارم که بگم ولی نمی دونم از کجا شروع کنم الان که مدرسه هستم امتحانات مدرسه هست خیلی سرم شلوغه امروز 30 اردیبهشت 94 هستش دیگه اینکه تو خیلی بامزه شدی فقط خیلی حرف میزنی چشمک

خیلی دلم میخواد کل مطالب رو برات بزارم ارتباط داشته باشم .

مثلا از تولد خیلی قشنگی که برات گرفتیم بگم پرنسس کوچولو من بوس

هر جا میبرم بزارم کلاس مثل موسیقی سارنگ و زبان قبولت نمیکنن بهت میگن کوچولویی تو هم اینقدر با مزه میگی بهشون تو رلو خدا بزار بیام بغل

راستی چند تا از حرفهای بامزه ات اینه عبق = عقب      جیدر = جیگر  مامان شفورا =مامان صفورا

خیلی حرفای دیگه یادم نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)