آندیاآندیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

دختر گل مامان صفورا و بابا وحید

دختر گلم

1390/7/25 10:23
نویسنده : صفورا
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این امکانات جانبی رو برای تو و تمام بازدیدکنندهای وبلاگت گذاشتم که هر کدومش می دونم برات مفید و خوبه امیدوارم از همشون درست استفاده کنیچشمک دوست دارم قلبوقتی داشتم این قسمت رو برات درست می کردم همش تو دلم ووووول میخوردی خوشگل مامان خجالتراستی مامان بابایی می گفت شاه دونه خیلی سر عموهات میخورده منم همین الان داشتم شاه دونه میخوردم تا تو خوشگل تر بشی قناری مامان دست مامان بزرگت هم درد نکنه به افتخار مامان بزرگت بزن قدش خوشگلم بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرنیکا
24 مهر 90 13:03
سلام عزیزم
ورود این فرشته زیبا رو به زندگیتون تبریک میگم
لطفاً سنش رو هم بالای صفحه بگذار


ممنون از اینکه از وبلاگ دخترم دیدین کردین دختر کوچولو من الان تازه 28 هفته اش شده هنوز به دنیا نیومده جیگر مامان
ثمين
29 مهر 90 16:39
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php



ممنون از اینکه به ما سر زدی دختر من هنوز به دنیا نیومده که عکسشو بزارم ممنون از راهنمایتون